Модуль 9 допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть
самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого
навчання. По-перше, лише учень з високим навичками самоорганізації
здатен сам себе скеровувати, адже навіть формуюче оцінювання та різні
типи завдань не навчать самоспрямовуванню за один проект, цьому вчать
протягом всього шкільного навчання. А для учнів з різними типами
мислення та сприйняття інформації різні типи завдань та створення
відповідних умов для навчання зможуть покращити результати навчання.
Сьогодні створилав форму оцінювання учнівського блогу, потім внісла корективи в план теми.
Сьогодні створилав форму оцінювання учнівського блогу, потім внісла корективи в план теми.
Комментариев нет:
Отправить комментарий